FAQ
Vi hjelper deg gjerne med spørsmålet ditt. Kanskje finner du svaret i våre vanlige spørsmål nedenfor.
Finner du ikke svar på spørsmålet ditt?
Kontakt oss gjerne når som helst i uken på contact@exercere.dk.
Bestillinger
Jeg har ikke mottatt noen ordrebekreftelse - hva skal jeg gjøre?
Prøv først å sjekke søppelpostmappen din. Hvis e-posten ikke finnes der, er det en risiko for at bestillingen din ikke er behandlet. Ta kontakt med oss slik at vi kan bekrefte om bestillingen din er registrert.
Vær oppmerksom på at betalingen din ikke blir belastet før varen er sendt - det er kun en reservasjon frem til da.
Jeg har en endring i bestillingen min - kan jeg fortsatt ta den med?
Vi kan dessverre ikke endre bestillings- eller adresseopplysningene dine, ettersom bestillingsprosessene våre er automatiserte. Hvis du har oppgitt feil adresse, kan vi forsøke å endre opplysningene så lenge du tar kontakt med oss innen én time etter kjøpet. Hvis dette ikke er mulig, vil leveringspartneren vår vanligvis returnere pakken til oss, og vi refunderer beløpet for bestillingen. Hvis du har avbestilt kjøpet, kan du gjøre følgende: Nekte mottak og pakken vil bli returnert til oss.
Levering
Bestillingen min har overskredet leveringstiden - hva gjør jeg?
Hvis du ikke har mottatt pakken din 7 virkedager etter at du har lagt inn bestillingen, kan det skyldes forsinkelser hos Posten eller et uvanlig travelt lager. Ta kontakt med oss slik at vi kan sørge for at du mottar varene dine så snart som mulig.
Hva er leveringstiden?
Vi leverer innen 3–6 virkedager etter at du har lagt inn bestillingen.
Ordrer pakkes i den rekkefølgen de mottas. Under spesielle kampanjer, som for eksempel salg og Black Friday, kan det i sjeldne tilfeller forekomme lengre leveringstid.
Kan jeg spore leveransen min?
Ja, vi sender deg en e-post med faktura og sporingsnummer når bestillingen din er sendt.
Returnerer
Læs vores retur-guide her: returneringspolitik
Hvor lang tid tar det å få pengene tilbake?
Vi behandler returordren din så snart som mulig etter at den har ankommet vårt lager. Normalt tar det 3-5 virkedager før pengene blir refundert. I sjeldne tilfeller kan det imidlertid ta opptil 14 dager. Det avhenger av banken din når pengene dukker opp på kontoen din. Du vil motta en e-post når refusjonen er behandlet.
Vær oppmerksom på at det kan ta opptil inneværende måned + 1 måned hvis du brukte Mastercard eller PayPal da du bestilte.
Hva om jeg har kjøpt en vare på tilbud, men trenger en annen størrelse og tilbudet har utløpt i mellomtiden?
Det er dessverre ikke mulig å legge inn en ny bestilling på en tilbudsvare hvis tilbudet har utløpt i mellomtiden. Vi anbefaler derfor at du bestiller begge størrelsene under tilbud/utsalg hvis du er usikker på størrelsen, og deretter benytter deg av returretten.
Jeg ønsker å kjøpe en vare i gave - hva gjør jeg hvis mottakeren ønsker å returnere den?
Du eller mottakeren av gaven er alltid velkommen til å returnere. Vær oppmerksom på at vi kun kan refundere pengene til kortet varen ble betalt med.
Du kan lese mer om våre returregler her.
Jeg vil bytte varen min - kan jeg det?
Nei, det er dessverre ikke mulig å bytte til en annen størrelse eller farge. Du må returnere pakken og bestille på nytt.
Det er en feil på produktet - hva gjør jeg?
Vi har en svært streng kvalitetskontroll og tester produktene våre jevnlig. Skulle du likevel ha behov for å reklamere på et produkt, er du velkommen til å gjøre det hvis du har kjøpt det her i nettbutikken vår.
Du kan lese mer om hvordan du reklamerer her.
Vi gjør oppmerksom på at vi dessverre ikke kan håndtere reklamasjoner på varer som er kjøpt hos en annen forhandler. I slike tilfeller må du kontakte forhandleren direkte.
Betaling
Jeg har problemer med å fullføre kjøpet - hva skal jeg gjøre?
Prøv først å bruke en annen nettleser - helst Google Chrome, Safari eller Mozilla Firefox. Hvis dette ikke hjelper, kan det være en teknisk feil. Ta kontakt med oss på e-post: contact@exercere.dk
Annet
Vil du få en utsolgt vare tilbake på lager?
Det avhenger av varen og om det er en begrenset kolleksjon. Under hvert produkt på nettstedet kan du registrere deg for utsolgte varer.
Kontakt oss på contact@exercere.dk for mer informasjon. Vennligst oppgi stilnummer eller varenavn i henvendelsen.
Jeg kjøpte nylig en vare hos dere som nå er på salg - kan jeg få refundert mellomlegget?
Vi kan dessverre ikke refundere mellomlegget. Vi ber deg i stedet om å benytte deg av returretten og legge inn en ny bestilling samtidig.